Kundestøtte

Hvordan få hjelp når du trenger det

Når noe ikke virker som det skal, eller du ikke vet hvordan du skal få det til å virke - da sitter vår kundestøtte klar til å hjelpe deg.

Kundestøtte er åpen 08-17 på hverdager, men vi er nerder her i gården, så det kan nok dumpe inn et svar etter en feilsøkingsøkt på rare tider av døgnet i ny og ne.

Mange av dere kjenner oss godt gjennom mange år, og det er kundeforhold vi setter stor pris på. Vi ber likevel om at alle kundestøttehenvendelser sendes gjennom de riktige kanalene, slik at vi får sporet og fulgt dem opp på riktig måte.

Opprette sak hos kundestøtte

Som bedriftskunde kan du sende epost til support@eyenetworks.no for å opprette en ny sak. 

Husk alltid at jo mer informasjon vi får om et problem, jo raskere og greiere kan vi komme i gang med å følge det opp. Vær spesifikk!

Du kan også logge deg inn på Kundestøtte i JIRA Service Desk, som er systemet vi bruker, for å se status på sakene dine, eller for å fylle ut flere detaljer.

Reklamere på defekt vare (RMA)

For fremgangsmåte når du mener varen er defekt, se siden Reklamasjon.